det där med att älska.



Skrev ett inlägg om att älska, älska över huvudet och överhuvudtaget.
Varje jag älskar dig innefattar en unik känsla, ingen kan älska dig så mycket som jag gör
och inte heller på det speciella sättet. Ingen kan älska som vi?!(inte ligga alltså)
Ibland får jag för mig att min syn på kärlek och allt det där skapades innan andra världskriget
jag kan säga saker som jag egentligen tycker är mycket konservativa och inte alls tycker.

Som sagt det var ett mycket intressant inlägg men det är borta och kanske är det lika bra.


Annars har jag framkallat en enorm bacillskräck, måste ha handskar på mig när jag åker spårvagn för allt är så äckligt och kletigt. Det ser ganska roligt ut när jag står och håller i mig med en handske(två är för varmt) och jag tänker att människor runt om tror att jag har en handsjukdom. Och då ler jag lite extra åt min fejk psoriasis.
Och så har jag inget tålamod när det gäller hundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0