I never know when I'll be back in town.



När man glömmer av hur det är att stå utanför sin egna dörr,
när man glömt av hur det är att dinera någon annanstans än hemma
när man bara umgås med EN handfull människor,
då är det dags att gå ut och lufta sig..Det gjorde vi luftade
vi luftade oss i småstades närhet och storstadens utbud.
Vi gick från freckt till missär och total ångest. Allt under
småstadens närhet och storstadens utbud.
Småstadens närhet till ångest och storstadens utbud av ångest!?
Well, nu har jag testat detta. Back to soffan!

Gårdagens storstads vibb: Johan Hilton var och såg samma pjäs som oss.
Gårdagens småstads vibb: Min gynekolog var också och såg samma pjäs, samt min gamla hemkunskapslärare och studierektor från högstadiet.

Glenn jag saknar er!
(lite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0