Jag står i kommunikation till dig.


Min fascination över nakenhet och nakna människor är nästintill obefintlig men Ryan McGinley finner det intressant och hans porträtt och fotografier på människor är mycket smakfullt men något naket.
Mycket mycket intressant och synd att det inte finns någon utställning planerad i närområdet ännu.
ryanmcginley.com

Något annat dunderbra är Steve Masons låt och video "Lost and found".
youtube.com/watch?v=xjI4kvAd2QM&feature=player_embedded

I veckan var min klass på studiebesök på världskulturmuseet vi hade alla ekologiska och rättivsemärkta koftor från Peru och såg den mycket mycket fina utställningen "En stulen värld"
varldskulturmuseet.se/smvk/jsp/polopoly.jsp?d=863&a=12322

Sedan steg mina pretantioner ännu mer när jag läste CRBs krönika om mat i nöjesguiden han tipsade om
"Direktörernas kokbok" I den kan man bland annat avnjuta receptet för Harry Scheins Ägg à la Schein, Jan Stenbecks gratinerade sniglar eller Janne Carlzons viltgryta.Helt fantastiskt.

Jag har verkligen inget annat att komma med förtillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0