människor med "författardrömmar" alltså på riktigt...reality check check!




Verkligheten uttrycker sig i olika former, bildliga, verbala ja du förstår nog vad jag menar.
Jag tänker på verkligheten och det där med att förändras förändras aldrig.
Och de sakerna kan ju också uttrycka sig i både ord och i bild.
Jag har en mycket större acceptans över förändringar både mina och andras.
Det handlar till en viss del om personligutveckling och iom den förändras du och de runt omkring dig.
Bilden av vad den personen en gång var ändras och orden som den personen en gång sa har också förändrats.
Bilden av mig och mitt uttryck förändras och samtidigt ändras även mina ord.
Alla går åt olika håll ibland och rädslan av att förändras finns inte längre.
Du behöver inte vara en sommarkatt, det finns alltid någon även till hösten. klyschigt.Men sant.



En helt annan sak,
på fredag ska jag ha blommig klänning bara ben och dricka champagne och fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0