Sometimes its hard to be a woman.






När jag hör Tammy Wynettes stand by your man, ser jag ett senario framför mig där undertecknad med högsta närvaro och inlevelse mimar till denna fantastiska låt på en bardisk nära dig.
Varje höjning kunde jag pricksäkert och visade således detta med att peka ut i lokalen ja med hela handen.Med bästa lidelse kved jag ut dessa textrader till min publiks fulla förundran då jag inte är född till entertainer och avskyr sådant i allmänhet.

Denna låt är fortfarande lika fantastisk som den var då och ja, If you love him you forgive him even though he´s hard to understad and if you love him Oh be proud of him ' Cause after all he´s just a man.

Kommentarer
Postat av: Ante

När är nästa framträdande? Och på vilken bardisk nära mig?

2010-01-11 @ 23:40:59
URL: http://reflektion-kolon.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Berättar jag vilken bar det är måste jag dessvärre döda dig. Nästa framträdande kan egentligen ske när som helst det gäller att vara på rätt plats vid rätt tid som du vet.

2010-01-12 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0