You will not be attending ”yxkastning i Roasjö". av ett flertal anledningar.




Vissa saker är mer okej än andra att strunta i sömn för, en man i min säng, en bra film/bok, vänta på ett tåg mitt i natten eller mycket tidigt på morgonen, samtal på telefon ja du förstår tankebanorna, vissa saker kan man offra lite sömn för.
Andra saker är mindre okej att ligga vaken för som störande ljud,all sorts värk,tandvärk,magknip,mensvärk, ledvärk,muskelvärk och ja tandvärk.

Fyra dagar i värk and still counting. och inte nog med att jag är blek som ett lakan och orkeslös jag ser ut som en dålig kopia av Vito Corleone fast bara på höger sida.


På lista av vad jag mest av allt i hela världen skulle vilja ha just nu och som jag kan få är en hel natts sömn och kunna äta något som inte är flytande.

Kommentarer
Postat av: Micke

Tandläkare då?

2009-11-03 @ 23:32:12
Postat av: Cornelia

Jovisst, det finns dessvärre ingen tand ännu utan tand onödigt besök hos någon tandläkare. Tror knappt de kan förmildra det hela.

2009-11-04 @ 11:23:42
Postat av: PN

Tantläkare kanske vore mer på sin plats :-) Fan det skall jag bli när jag blir stor. Puss love Ya!

2009-11-05 @ 09:38:13
Postat av: Ante

Aj, aj, aj ,aj. Gurgla i Whiskey. Hela tiden. Dag som natt. Sömnlös eller sovande. Gurgla i Whiskey. Det är bra!

2009-11-09 @ 16:48:43
URL: http://reflektion-kolon.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Cornelia <3 Hexident

2009-11-10 @ 10:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0