Twilight eller helgen då jag var på voltaren.



Jag har sett filmen Twilight efter alla andra. Jag är fundersam över detta för visst känns det som om vampyrer är det nya och att alla vill vara eller är på något sätt besatta av dem kanske inte alla men ett flertal pratar gärna om True Blood och Buffy numera.

 

Min fråga: Är vampyrer alltid sexuellt upptända?, öppna munnar och bleka ansikten. Handlig? det känns som man kastas in i själva handlingen med en gång, när de skall vara lite "skoj" så ser de båda huvudrollsinnehavarna ut som de skall dö.

 

Fint foto och jag känner verkligen "kylan" som filmen vill förmedla, men inget mer.  Det som inte sägs i filmen, ansiktsuttrycken och blickarna gör mig lite frustrerad. Sedan allt det här klättrandet det stör mig lite och så blir jag lite avundsjuk samtidigt.

Tacka vet jag Lesly Nilsen i Dracula. Där kan vi snacka trovärdigt.

 

Min nästa kille skall lätt vara vampyr som kan transporteras så snabbt, fatta veckända i paris på några minuter.

Sökes: En skön rockenroll-vampyr.

Svar till: Höger eller vänster om halsen, du bestämmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0