stop the madness



Tro kan alltid svikta, och kan alltid svika.
Även fast det finns människor som säger att tron alltid finns kvar hos människor i alla väder.
Min tro har försvunnit för ett väldigt bra tag sedan.
Det enda som jag vet finns och är ärligt är tron på mig själv, att jag måste tro på mig själv.
En kväll berättade en vän för mig vad jag är bra på och hur jag är.
Det var de finaste orden jag någonsin hört.
Men så svårt att ta in och förstå.

Jag tror jag behöver tid.
Så därför åker jag till borås, för där finns inget annat att göra förrutom att tänka och "vara" och det är i detta "vara" som jag nu skall klura ut mig själv.

I två dagar.
lycka till hörrö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0