osmidigtjej.se



Måndag.är i borås.utan fontän.
Kalasat hela helgen och är mycket nöjd över hur livet ter sig förtillfället.
Har haft en mycket bra helg och det känns sådär fin fint förtillfället.
Skickade in pappren till utbildningen idag ochså
för att utbilda sig är ju den nya "svarta" enligt gurun thorén.

Jag skulle många gånger kunna skriva under med mitt namn på uttrycket "pissa där jag äter"
jag dör verkligen på mig själv som är en sådan fullständig osmidig människa.
Plus att jag är övertydlig och känner att integritet inte är min grej. Winnerbäck är inte min grej heller.
Vad håller jag på att förvandlas till?

get your shit together.

Kommentarer
Postat av: Oxen

Vaddå? Lämnade du fontänen i Frölunda. Ensam hemma?

Mycket som inte är din grej nu. Men att utbilda sig kan ju lätt bli din grej. Hela grejen med Winnerbäck är något överskattad, men gör ingen grej av det.

//Oxen

2008-09-22 @ 20:50:44
URL: http://reflektion-kolon.blogspot.com
Postat av: grejen

Kära Oxen.

Bökigt att ta med fontän och sladdar på spårvagn+tåg den fick rinna klart i frölunda.

Mycket som inte är min grej,känns som hela året är dedikerat åt.inte-just-din-grej-flicka lilla.

Jag <3 göra en grej av allt.



2008-09-22 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0