O7.oo

575314-2


En bra natt. Somnar vid elva vaknar vid åtta. Vaknar av att solen skiner och att katten sover.
En inte så lika bra natt somnar istället vid tre och vaknar vid sex av att katten åker fram och tillbaka på golvet.

Bestämmer mig för att påverka mig själv.
Inte falla ner nu utan försöka att fokusera och att inte släppa taget. Lättare sagt än gjort, men för att ha fullständig kontroll över mig så äter man små och stora piller för att komma i fokus. Dessvärre finns det en hel del bivärkningar, bivärkningar får man förvisso av allt som en natts dålig sömn.
Fokusera
hokus pokus
klart


Dessvärre inte så lätt som jag trodde. Gör bort mig tappar masken.shit ångest panik och ångest.
Jaha så var man här igen säger m som får ett sent samtal.
Varförmåsteduvarasådum?
Jagvetfaktisktinte detbarablidde

Ibland bara blir det så och du nu sover katten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0