Hej snoppen.Tycker om dig.puss&kram



Borås borås.
Jag mutade en vän så hon kom och sov med mig. Sedan ringde jag upp pappa och var hysterisk,skällde ut grannen och visade fingret åt mig själv.
Jag är tacksam för att jag fortfarande har kvar mina vänner,de som står ut med mig och mitt konstiga skratt.

Blev ifrågasatt igår natt av en främlig som tyckte sig veta massvis om hur saker och ting står till, att lägga sig i andras liv har jag aldirg kunnat med på någotsätt känns det som det är tillräckligt de man har själv. Känner till damer som läser blaskor och gottar sig i andras liv, sedan finns det dem som påpekar att det är dags att byta tabloiderna för att se om man har blivit recenserad.
Lars Berghagen Jag såg allt.

Hela livet blir man recenserad vare sig man är känd vill det eller ej.
Det är dina egna recensioner som tar tag i dig och man står mitt emot tabloiden och läser begrundar tar till dig och låter de sjunka in, varför låter jag då mig själv recensera mig?
Jag har ju ändå valt, mitt val och ingen annnas, varför tvekar jag då?


C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0