Du kan inte binda oss




Tisssdag sitter i ett mycket fint vardagsrum med några jordgubbar och johannan.

Det är snart juli och jag tänker mycket på hur det kunnat vara, givetvis får jag många bannor och råden att jag inte skall tänka så mycket på det som var för det är ju så onödigt och dumt.

Men på någotsätt vill jag prata om det,jag vet inte varför jag reagerar på olika sätt varje gång som det kommer på tal och jag som försvarar dig och inte blir det bättre.

Och jag tänker på att jag gjorde en totalvändnig och ryckte på axlarna och gick vidare, det är nu på senare tid som jag faktiskt inser vad vi höll på med och hur lätt jag tog på allting.

Jag saknar inte det på någotsätt men jag vill bara berätta för dig att jag önskade att du kunde hållt om mig mer och sagt att det skulle bli bättre. Kunnat lova mig att allt skulle bli bättre.

Det kunde varit annorlunda nu styrkan finns numera mest hela tiden och det finns så mycket mer kärlek nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0