13






Walk whit me,talk whit me.

Jag är nollad allt står på noll zero förstår faktiskt ingenting.
Möten mellan människor kan verkligen ändras.det finns ingenting längre alldeles tomt.
Jag har aldrig kännt av sommar dvalan tidigare men nu är den här energin saknas och att åka någonstans känns som en evighet även fast resan bara tar en kvart.

Jag har bestämt mig för att inte sakna dig! När jag saknar någon försöker jag fylla den känslan med något annat. Det går sådär då jag bestämmer mig för att inte sakna mer saker
(?)

En gång trodde jag att det hela inte berodde på mig att man förlorar saker mest för att de byts ut mot annat, nu vet jag att det inte stämmer.
Att då hitta något som man kan använda istället är inte svårt ibland blir det bra och ibland mindre bra.
Det blev mindre bra för mig.
"Inte för att jag saknar dig,men jag saknar illusionen av att allting kommer ordna sig"

J
ag är inte ledsen eller nedstämd jag är inte destruktiv eller ångerfull jag vill bara veta, få ett svar att inte få veta är nog det jobbigaste av allt.Att acceptera läget och att gå vidare halvhjärtat är så frustrerande vissa gånger.
Hur slipper man den frustrationen?

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0