dunka dunka



Men allt är tillåtet inga regler att spela efter inga böcker att läsa inga pjäser att följa.
Det djuriska inom dig vill ut,ryckningar startar vid ena tån upp till handen som svajar och sedan dina axlar de där breda varma som är sådär fint bruna. Takten eller pirret fortsätter upp till nacken huvudet börjar gunga. Allt går så mycket snabbare men jag står där i mitten med mitt glas och ser er som i slowmotion. Det är alldeles vitt runt om kring mig och röken lägger sig som en hinna runt väggarna. Golvet lutar och det kommer in frisk luft från ett öppet fönster.
Någon knuffar till mig och jag tappar glaset och vänder mig om ser att det är ulf ekberg från ace of bace.

Jag vaknar tänker aldrig mer båten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0